İtiraz ve Şikayetler

Amacımız BMS Belgelendirme’nin yapmakta olduğu personel belgelendirme çalışmaları ile ilgili olarak bu konu ile ilgili taraflardan gelen şikâyet ve itirazların değerlendirme esaslarının ISO/IEC 17024 standartlarına ve Mesleki Yeterlilik Kurumu, Sınav, Ölçme, Değerlendirme ve Belgelendirme Yönetmeliği’ ne uygun şekilde belirlenmesidir.

Gelen her şikayet ve itiraz BMS tarafından değerlendirilir. Bu durumu bağımsız bir şekilde gerçekleştirmek için Şikayet ve İtiraz Değerlendirme Komisyonu oluşturulmuştur.

 

İtiraz ve Şikâyet Prosedürü için lütfen tıklayınız. 

İtiraz ve Şikâyet Formu için lütfen tıklayınız. 

 

İTİRAZ VE ŞİKAYET FORMLARI : 

İtiraz ve şikayetleriniz için aşağıdaki formu doldurunuz.